سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ مسلمانی، پس از بهره اسلام آوردن، بهره ای همچون برادری خدایی به دست نیاورده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :2
کل بازدید :9419
تعداد کل یاداشته ها : 9
103/2/29
6:7 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
سیدمحمد سیدرضایی[1]
در این وبلاگ به بررسی فیلمهای مورد علاقه مان اعم از فیلمهای روز جهان، کلاسیک(ایرانی،خارجی) در ژانرهای مختلف می پردازیم.

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
فروردین 90[4]

ترو گرت  ستاره  های استاینفلد به پروژه زیبای خفته می پیوندد.

نسخه جدید را لنزی دولین نوشته که در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، او یک بازنویسی بر روی افسانه پری انجام داده است. داستان به اینصورت است که وقتی که زیبای خفته در خواب است، با صدای شاهزاده از نفرین جادوگر بیدار می شود. نسخه جدید از جایی شروع می شود که وی وارد عالم رویا می شود و مجبور می شود راه خروج را پیدا کند. البته هالیوود وفتی میلیونها دلار صرف آلیس در سرزمین عجایب کرد، با افسانه های پریان شکست سختی خورد. در حال حاضر یک نسخه از زیبای خفته وجود دارد که بوسیله لیندا وولورتن به صورت فیلمنامه در آمده است که تیم برتن قرار است آن را کارگردانی کند، همچنین شایعه ای وجود دارد که آنجلینا جولی تمایل به ایفای نقش ساحره دارد. علاوه بر این افسانه سفید برفی قرار است با شرکت چارلیزترون در یونیورسال ساخته شود.

فارلی گرنجر بازیگر بیگانگان در قطار (آلفرد هیچکاک)در سن 85 سالگی درگذشت.

در حالیکه هالیوود هنوز درسوگ از دست دادن الیزابت تیلور افسانه ای بود، ستاره ای دیگر از دوران طلایی هالیوود درگذشت. به گزارش هالیوود ریپورتر او در یکشنبه گذشته در 85 سالگی به مرگ طبیعی درگذشت.

شروع مجدد بتمن درکمپانی برادران وارنر بعد از شوالیه تاریکی

اینبار کریستوفر نولان فقط به عنوان تهیه کننده در ساخت فیلم شرکت دارد. کریستوفر نولان رسما" اعلام کرد که شوالیه تاریکی آخرین بتمن او خواهد بود.

 منبع IMDb